tirsdag den 16. oktober 2012

Morgenmad og at sove ualmindeligt dårligt!

Nå som jeg også skrev i går så har jeg altså ikke sovet godt om dagen her de sidste par dage. Forstå mig ret, jeg elsker at arbejde om natten. Der er en helt anden ro og tid til fordybelse som ikke findes i andre vagter. Men det er altså noget så forbandet når man så sover dårligt flere dage i træk. Har du et godt råd til god søvn efter nattevagt modtages det med kyshånd:-)
Nå men i dag sætter jeg altså alle sejl ind på at få sovet godt derfor denne grandiøse morgenmad inden jeg ligger mig.


En sød omelet med bær og peanutbutter

2 æg
1 bager pasteuriseret æggehvide
1 spsk peanutbutter
1 spsk mandelmel
2 tsk fiberhusk
kardemomme
vaniliepulver
citronskal
salt
1 tsk agavesirup

Helle molevitten røres sammen og steges i kokosolie på panden. Mens det steger finder du 2 håndfulde bær jeg brugte blåbær og hindbær (frosne) og dryssede dem ud over omeletten. Når den er ved at være fast vendes halvdelen over den anden halvdel og du steger videre et par minutter på hver side. Mine blev serveret med lidt sukkerfri hindbær marmelade. og en kop kærligheds the.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar