mandag den 15. oktober 2012

Nattevagter og morgenmad/frokost


Hvad skal man gøre når man først er kommet i seng kl 10 efter en nattevagt og vågner 1 gang i timen på timen indtil kl 15.30? Tja jeg stod op også selvom det var alt for tidligt...
Et af de store dillemmaer når man arbejder om natten som jeg jo gør ind i mellem det er hvad spiser man når man står op. for i princippet er det jo min morgenmad også selvom kl. er 15.30. Men sagen er den at regelret morgenmad ofte ikke er det man har lyst til på det tidspunkt, så i dag blev det til en skøn salat og en god kop the. Mystisk sidder du måske så og tænker, men sådan er det for mig.

Opskrift til 1:
Salat med rejer, hytteost og laks.
2 håndfulde spæde spinatblade
2 spsk hytteost
100 g rejer
2 skiver røget skinke
½ avocado
2-3 tomater

Vask dine spinat blade under koldt vand, lad dem dryppe af, skær avocadoen i skiver, tomaterne skæres i både. anret på din tallerken spinaten nederst så hytteost, rejer og laks drys avocado og tomat henover.

Theen var min nye favorit fra Pukka som hedder cleanse.  med brændenælde, pebermynteblade, fennikelfrø, mælkebøtte, lakridsrod og aloe vera. Smager dejligt og skulle efter sigende kunne hjælpe med at udrense affaldstoffer fra blodet. Så forkælelse til mig fra om eftermiddagen, istedet for søvn :-)

2 kommentarer:

  1. Ja det er lige det der med tiderne. Jeg kunne have fundet på det samme. Det ser super lækkert ud :-)

    SvarSlet
  2. Tak det var det også. godt at vide at det ikke kun er mig der gør sådan nogle skøre ting

    SvarSlet