fredag den 3. februar 2012

Sukkerblomster

Så er jeg endelig færdig med forberedelserne til min papfars fødselsdagsfest. de som følger med ved at jeg skulle lave pynten til 6 stk lagkager og herunder vises resultaterne...






Det blev som i kan se til roser, calla'er og en hortensia gren. Jeg er selv ganske tilfreds med resultaterne specielt taget i betragtning af at det er første førsøg på både roser og hortensia. Men hvad synes I, kan jeg være det bekendt?
Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at se dem på de kager min mor har lavet...

8 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte! Hvordan har du lavet Calla'erne?

    SvarSlet
  2. Ja jeg har selv lavet alle blomsterne

    SvarSlet
  3. Jamen hvordan har du lavet dem?

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte! Hvordan har du lavet Calla'erne?

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte! Hvordan har du lavet Calla'erne?

    SvarSlet
  6. Man starter med at lave midten og lade det tørre, så laver man bladet. du kan helt sikkert finde en video der viser hvordan på youtube. Sådan har jeg lært meget af det jeg kan.

    SvarSlet