mandag den 15. oktober 2012

Grøn smoothie



I dag var en af de her dage efter en nattevagt hvor jeg har sovet dårligt. Og jeg trængte bare til at forkæle mig selv og manden lidt. Grønne smoothier er ikke det jeg har gjort mest i, men i tråd med rådende fra min nye bog Hungry for Change så blev det til det.
Ville egentlig helst i gang med at juice men jeg har jo ingen juicer så indtil en sådan bliver fremskaffet vil jeg lave små kærligheds-erklæringer til mig selv via grønne smoothies istedet for juice.

Opskrift til 2 små glas:

2 håndfulde spinat
1 æble (jeg  brugte rød aroma)
1/2 avocado
Saften 1/2 citron
1-2 cm revet ingefærrod
Vand

Blend det hele og spæd op med vand til det opnår den ønskede konsistens.
Det smagte skønt, selv manden kunne lide det:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar