søndag den 24. juni 2012

Hvad gør mig glad og hvordan jeg får mere af det...

Nattevagter kan være gode for mange ting og i de her dage er de godt for min "nattesøvn" da manden så tager sig af hunden i løbet af dagen :-) Ellers er de ud over at arbejde blevet brugt på at tænke lidt over livet, hvad jeg bruger det til og hvad der gør mig glad, og sidst men ikke mindst hvad jeg burde være bedre til. Det er der kommet denne en liste af aftaler med mig selv ud af, og den kommer her i uprioriteret rækkefølge.
  • Sæt pris på alt det jeg har (min skønne mand, hunden, huset, mit gode job, min familie, osv)
  • Prioriter yoga hver dag, da det giver mig ro og glæde og det behøver jo kun at tage et par minutter.
  • Gå tur med hunden mindst to gange om dagen, det bliver både hunden og jeg glade af.
  • Fortsætte med at spise PCO venligt, da det giver mig livskvalitet. Og en cyklus, ikke at forglemme :-)
  • Prøve at være mere positiv og se de gode ting i andre mennesker og i verdenen.
  • Drikke væske nok (den bliver svær) men jeg fungerer bare bedre når drikker nok.
  • Blive bedre til at huske at tage min medicin, alt sammen også min astma medicin selvom jeg syntes jeg har det fint nok...
  • Bruge mere tid på mine veninder/venner, om ikke andet så at ringe til dem noget oftere :-)
  • Være mere selskabelig, både med at komme ud, men også at invitere folk over til os.
  • og sidst men ikke mindst. At være god ved min mand, det er han altid overfor mig. Jeg er sgu' heldig at have ham:-)
Det var det, men det er da ifølge mig selv også ganske fornuftige mål at have i sit liv. Og ganske hæderlige tanker at gøre sig mens man passer andres lækre unger om natten.

1 kommentar:

  1. Kan ikke andet end at blive rørt og ikke mindst glad for dine smukke tanker. Tror også at der er et punkter som jeg kan have glæde og blive inspireret af. Kh. Manden ;-)

    SvarSlet