torsdag den 26. april 2012

Forsyninger


I dag har jeg været nede hos min lokale helsekostforretning og hente de varer jeg har bestilt så jeg kan få gang i bageriet.. Vidste I iøvrigt at man via helsam kan få leveret sine varer fragtfrit til jeres egne heleskostpushere :-) Alletiders ide synes jeg.
I dag er der et par nye ting med hjem blandt andet kokosmelet som på ingen måde minder om det man normalt putter ovenpå sin drømmekage. Men er helt fint malet og fyldt med fibre, så jeg igen kan lave pandekager, kager og brød der minder om det man normalt får, men uden at det sender blodsukkeret på himmelflugt i kosmos. Så det glæder jeg mig til. Også proteinpulveret er nyt i mit sortiment, men jeg har læst at hamp protein skulle være sagen blandt andet fordi at det ud over at kunne proteinberige min mad så også er fyldt med omega 3 fedtsyrer, så ekstra bonus der.

Inde på min nye favorit blog PCOliv er jeg smagsdommer og hver uge skal forsøge mig med en af hendes opskrifter. I denne uge er det en pcovenlig udgave af hveder da det jo snart er stor bededag. jeg bringer opskriften sådan som jeg laver den en af de nærmeste dage måske allerede i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar